In nummer 45 van de voorgaande jaargang kondigde de redactie een enquête aan over de bezorging van het Tijdschrift.1 De reden daarvoor was het gedurende een lange periode ontvangen van klachten van abonnees die het Tijdschrift pas na het weekeinde ontvingen. In samenwerking met onze uitgever, Bohn Stafleu Van Loghum te Houten, heeft de PTT een onderzoek verricht naar de dag van ontvangst van de aflevering van 7 november 1992 (nummer 45). Daartoe is het Tijdschrift voor die maal (in Nederland) in krimpfolie verzonden, voorzien van een antwoordkaart, met het verzoek aan de abonnees deze ingevuld te retourneren.
De totale respons op een bestand van ruim 31.000 bedroeg 10.638 (35), de bruikbare respons (dat wil zeggen de respons die kon worden gebruikt voor het bepalen van het niveau van de dienstverlening van PTT Post) bedroeg 9.797 (33). De resultaten staan vermeld in de tabel. Op zaterdag had 97,0…
Reacties